Klachten

Klachten? Blijf er niet mee zitten.

 

  • Heeft u een klacht of een vraag? Wacht niet en neem snel contact met ons op via info@opticam.nl of bel 0168-321745.
  • Hoewel wij ook telefonische klachten in behandeling nemen, genieten schriftelijk ingediende klachten de voorkeur, dit om wederzijdse verwarring te voorkomen.
  • Wij verzoeken u de klacht zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven.
  • Wij streven er naar om u uiterlijk 1 werkdag na ontvangst van uw klacht een oplossing te bieden.
  • In enkele gevallen kan het langer duren, bijvoorbeeld wanneer wij met de fabrikant in overleg treden omtrent de oplossing.
  • In dat geval zullen wij u schriftelijk of per Email hierover berichten.
  • Het kan voor komen dat u niet tevreden bent met de aangeboden oplossing voor uw klacht, U kunt uw klacht dan voorleggen  aan de stichting WebwinkelKeur, deze zullen kosteloos bemiddelen.
  • Indien ook de bemiddeling van de stichting WebwinkelKeur niet toereikend mocht zijn dan kunt u als EU klant uw klacht aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit kunt u vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.opticam.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 114 reviews.